Sipariş Envanter Yönetimi ; İşletmenin hatalı sipariş ve envanter nedeni ile zarara uğramasının önüne geçilmesi, envanter maliyetinin doğru stok hızlı hareket eden stok kalemlerine aktarılarak stok devir hızının optimum seviyede tutulması. Servis Yönetimi ; Bakım onarım işlemleri, envanter ve kar analizi, maliyet analizi, sipariş yöntemleri konusunda eğitim ve güncel yönetim uygulamalarına adapte edilmesi. Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Müşterilerinin neredeyse tamamını ismen tanıyan, kimin hangi ürünü ne şekilde tercih ettiğini bilen eski bakkallara gönderme yapan analist Shahnam CRM’i şu şekilde tanımlıyor;  “CRM pek de yeni olmayan bir kavram. Yeni olan geçmişte mahalle bakkalımız ile yapabildiğimize imkan sağlayan teknoloji… O bakkalın az sayıda müşterisi ve herkesin tercihlerini aklında tutabilecek güçte hafızası vardı. Teknoloji bu modelin gerçekleşmesini sağladı.”… Sunduğunuz ürün ve hizmetleri geliştirilmesi için potansiyel ve mevcut müşterilerinizden gelen bilgilerin değerlendirilmesi CRM çalışmalarının önemli bir boyutu olduğu da unutulmamalıdır. Bu çalışmaların %100 doğru yapılmaması %100 başarısızlığı getireceği bilinmelidir. Bu nedenledir ki internet üzerinden bir-iki yazı okuyarak bu işlere girişilmemelidir. Müşteri İlişkileri, Satış, Pazarlama, Reklam, Google, AdWord, Web, İnternet, CRM, WEB, SEO, Facebook, Instagram, WhatsUp, SMS, e-posta, Posta, Sosyal Medya, Kampanya, e-ticaret, Reklam, Dergi, Gazete, TV, Dijital Medya…. b2b mi yapsal b2C mi yapsak… Cevaplanması gereken onlarca soru var….

© Copyright 2006 - 2018 Analyst Yazılım ve Danışmanlık Hizmetleri Tic. Ltd. Şti.