1987 Yılı: İlk Servis ve Stok Yönetim Yazılımı hazırlandı.
1987 Yılı: Renault marka araçlara hizmet veren servislere (Renbil-DMS) Servis ve Stok Yönetim Yazılımı’nın kurulumuna başladı.
1988 Yılı: İlk Bayi Araç Satış Yazılımı kullanıma alındı.
1989 Yılı: Otomotive özel ilk CRM Yazılımı Renbil Ticari Laboratuar adı ile duyurularak kullanıma alındı.
1989 Yılı: Bayi araç satış, yedek parça, servis onarım, cari-kasa ve müşteri modülleri tek bir sistem haline getirildi.
1990 Yılı: Yedek Parça Programı kullanıma alındı.
1991 Yılı: Yedek Parça Programı fiyat güncelleme sistemi devreye alındı.
1992 Yılı: Yedek Parça Programı yüzü aşkın yedek parça firmasında uygulamaya alındı.
1992 Yılı: Bugünkü ismi DMS olan yazılım; Araç satış, Servis, Stok ve Finans modülleri ile uygulamaya alındı.
1993 Yılı: RASHID Group of Companies Head Office Lojistik Programı.
1994 Yılı: Mazda Motor Türkiye Yetkili Servis ve Bayi yazılımları kullanıma alındı.
1994 Yılı: Rover Türkiye Distribütörlüğü ve Bayi Otomasyonu.
1994 Yılı: ilk Servis Müşteri Memnuniyeti ( CSM ) programlarının kullanıma sunulması
1994 Yılı: İlk Distribütör Yönetimi Yazılımı’nın hazırlanması.
1995 Yılı: Geniş çaplı bayi distribütör veri iletişimi devreye alındı.
2000 Yılı: İlk Windows tabanlı Servis ve Stok Yönetimi Yazılımı’nın hazırlanması,
2002 Yılı: Daihatsu Türkiye Merkez Servis otomasyona geçirildi,
2003 Yılı: TATA Distribütörlüğü otomasyona geçirildi,
2004 Yılı: Tek sistemde farklı markalarla çalışabilmeyi sağlayan yapıya geçildi.
2004 Yılı: TVS Distribütörlüğü otomasyona geçirildi,
2006 Yılı : analyst yazılım devreye alındı,
2008 Yılı: TATA Türkiye Yetkili Servislerinin otomasyona geçirilmesi.
2008 Yılı: KARSAN araçlarına ait Yetkili Servislerin otomasyona geçirilmesi.
2008 Yılı: HYUNDAI-TRUCK Türkiye Yetkili Servislerinin otomasyona geçirilmesi.
2009 Yılı: KARSAN Genel Müdürlüğün bünyesinde ticari aplikasyonların KARSAN sistemlerine entegre edilmesi…
2010 Yılı: DMS 6 All in One (CRM, Stok, Servis, Araç Satış, Kiralık Araç ve İkinci El Araç Takibi) kullanıma alındı.
2011 Yılı: DMS 6 All in One ile entegre edilen CRM uygulamasına operasyonel SMS gönderimi devreye alındı.
2011 Yılı : CRM Plus SMS Edition kullanıma alındı.
2011 Yılı: DMS Enterprise Edition kullanıma alınarak bölge bayilerine bağlı servis ve satış noktalarını yönetmeleri sağlandı.
2011 Yılı: «SMS Report» özelliği eklenerek önemli rapor ve analizlerin yönetime SMS raporu olarak gönderilmesi sağlandı.
2012 Yılı: Dünyada ilk defa «Distribütör Yönetim Sistemine» «ATIK YÖNETİMİ» ilave edildi.
2012 Yılı: Dünyada ilk defa «Dealer Management System» için «Servisde Atık Yönetimi» modülünü hazırladı. «eXtreme Edition»
2013 Yılı: «Anywhere Reporting Services» ile yine önemli bir fark daha eklendi.
2013 Yılı: TicLab7 müşteri ilişkileri yönetiminde çok farklı bir boyut getirdi.
2013 Yılı: DMS Tablet uygulaması ile servis çalışmalarına farklı bir boyut getirildi.
2014 Yılı: Yeni “Rapor Görüntüleyici” DMS sisteminide standart çıktı görüntüleme ekranı olarak uygulamaya alındı.
2014 Yılı: Integrated Dealer information system raporları mobil cihazlardan alınmaya başlandı.
2017 Yılı: Bayi Yönetim Sistemi v8 sürümü ile fark yaratan özellikleri sayesinde ilgi odağı oldu.
2018 Yılı: 2019 yılı için Bayi Yönetim Sistemi v8 R2 için alt yapı çalışmaları tamamlandı
2019 Yılı: DMS v8 R2 yeni analiz ve raporlar ile MAZDA Yetkili Servislerinde kullanıma alındı.
2019 Yılı: Servis Yazılımları yeni eklentileri ile Chrysler, Daihatsu, Rover özel servislerinde kullanıma alındı.
2021 Yılı: Garage 88 Servis ve Stok Yazılımları kullanıcı dostu ara yüzleri ve yeni eklenen özellikleri ile kullanıma alındı.

2023 Yılı: inspection Management ile Denizcilik, sanayi, inşaat sektöründe kullanılabilecek POV raporlama sistemi devreye alındı.