Servis ve stok yönetimi yazılımını, kurumsal boyuta ve uluslararası standartlara taşıyan, firmaların ihtiyaç duyacağı esnek ve çok yönlü yapısı nedeni ile zaman içinde, özel bir servisin parça ithalatı yapması, yetkili servis olması, birden fazla marka ile çalışması, b2b yedek parça dağıtımı yapması, distribütörlük faaliyetlerine başlaması da dahil tüm ticari aşamalarına cevap verebilen tek yazılımdır. Otomotiv sektörü başta olmak üzere ilklere imza atan başarı öykümüz...
1987 Yılı: İlk Servis ve Stok Yönetim Yazılımı hazırlandı.
1987 Yılı: Renault marka araçlara hizmet veren servislere (Renbil-DMS) Servis ve Stok Yönetim Yazılımı’nın kurulumuna başladı.
1988 Yılı: İlk Bayi Araç Satış Yazılımı kullanıma alındı.
1989 Yılı: Otomotive özel ilk CRM Yazılımı Renbil Ticari Laboratuar adı ile duyurularak kullanıma alındı.
1989 Yılı: Bayi araç satış, yedek parça, servis onarım, cari-kasa ve müşteri modülleri tek bir sistem haline getirildi.
1990 Yılı: Yedek Parça Programı kullanıma alındı.
1991 Yılı: Yedek Parça Programı fiyat güncelleme sistemi devreye alındı.
1992 Yılı: Yedek Parça Programı yüzü aşkın yedek parça firmasında uygulamaya alındı.
1992 Yılı: Bugünkü ismi DMS olan yazılım; Araç satış, Servis, Stok ve Finans modülleri ile uygulamaya alındı.
1993 Yılı: RASHID Group of Companies Head Office Lojistik Programı.
1994 Yılı: Mazda Motor Türkiye Yetkili Servis ve Bayi yazılımları kullanıma alındı.
1994 Yılı: Rover Türkiye Distribütörlüğü ve Bayi Otomasyonu.
1994 Yılı: ilk Servis Müşteri Memnuniyeti ( CSM ) programlarının kullanıma sunulması
1994 Yılı: İlk Distribütör Yönetimi Yazılımı’nın hazırlanması.
1995 Yılı: Geniş çaplı bayi distribütör veri iletişimi devreye alındı.
2000 Yılı: İlk Windows tabanlı Servis ve Stok Yönetimi Yazılımı’nın hazırlanması,
2002 Yılı: Daihatsu Türkiye Merkez Servis otomasyona geçirildi,
2003 Yılı: TATA Distribütörlüğü otomasyona geçirildi,
2004 Yılı: Tek sistemde farklı markalarla çalışabilmeyi sağlayan yapıya geçildi.
2004 Yılı: TVS Distribütörlüğü otomasyona geçirildi,
2006 Yılı : analyst yazılım devreye alındı,
2008 Yılı: TATA Türkiye Yetkili Servislerinin otomasyona geçirilmesi.
2008 Yılı: KARSAN araçlarına ait Yetkili Servislerin otomasyona geçirilmesi.
2008 Yılı: HYUNDAI-TRUCK Türkiye Yetkili Servislerinin otomasyona geçirilmesi.
2009 Yılı: KARSAN Genel Müdürlüğün bünyesinde ticari aplikasyonların KARSAN sistemlerine entegre edilmesi…
2010 Yılı: DMS 6 All in One (CRM, Stok, Servis, Araç Satış, Kiralık Araç ve İkinci El Araç Takibi) kullanıma alındı.
2011 Yılı: DMS 6 All in One ile entegre edilen CRM uygulamasına operasyonel SMS gönderimi devreye alındı.
2011 Yılı : CRM Plus SMS Edition kullanıma alındı.
2011 Yılı: DMS Enterprise Edition kullanıma alınarak bölge bayilerine bağlı servis ve satış noktalarını yönetmeleri sağlandı.
2011 Yılı: «SMS Report» özelliği eklenerek önemli rapor ve analizlerin yönetime SMS raporu olarak gönderilmesi sağlandı.
2012 Yılı: Dünyada ilk defa «Distribütör Yönetim Sistemine» «ATIK YÖNETİMİ» ilave edildi.
2012 Yılı: Dünyada ilk defa «Dealer Management System» için «Servisde Atık Yönetimi» modülünü hazırladı. «eXtreme Edition»
2013 Yılı: «Anywhere Reporting Services» ile yine önemli bir fark daha eklendi.
2013 Yılı: TicLab7 müşteri ilişkileri yönetiminde çok farklı bir boyut getirdi.
2013 Yılı: DMS Tablet uygulaması ile servis çalışmalarına farklı bir boyut getirildi.
2014 Yılı: Yeni “Rapor Görüntüleyici” DMS sisteminide standart çıktı görüntüleme ekranı olarak uygulamaya alındı.
2014 Yılı: Integrated Dealer information system raporları mobil cihazlardan alınmaya başlandı.
2017 Yılı: Bayi Yönetim Sistemi v8 sürümü ile fark yaratan özellikleri sayesinde ilgi odağı oldu.
2018 Yılı: 2019 yılı için Bayi Yönetim Sistemi v8 R2 için alt yapı çalışmaları tamamlandı
2019 Yılı: DMS v8 R2 yeni analiz ve raporlar ile MAZDA Yetkili Servislerinde kullanıma alındı.
2019 Yılı: Servis Yazılımları yeni eklentileri ile Chrysler, Daihatsu, Rover özel servislerinde kullanıma alındı.
2021 Yılı: Garage 88 Servis ve Stok Yazılımları kullanıcı dostu ara yüzleri ve yeni eklenen özellikleri ile kullanıma alındı.
2023 Yılı: inspection Management ile Denizcilik, sanayi, inşaat sektöründe kullanılabilecek POV raporlama sistemi devreye alındı.
